בנט בישיבת הממשלה: "יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט בישיבת הממשלה: "יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום"

    ראש הממשלה התייחס להתפשטות האומיקרון: "הסערה מגיעה אלינו בימים אלה ממש. יהיה קשה, אבל בהתנהגות נכונה ואחראית ביחד, אנחנו נצלח אותה"

    צילום: אמיל סלמן/פול
    18:16
    12.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: כך חוסל המחבל שהחזיק בנועה מרציאנו הי"ד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לתקיפת צה"ל הלילה ברצועה: "חיל האוויר תקף הלילה סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של חמאס בחאן יונס. בנוסף, צה"ל תקף שורה של עמדות חמאס בגבול הרצועה.

    "המתקפה הזו היא בתגובה לירי הרקטות אתמול מרצועת עזה לחופי הים התיכון. אני רוצה להבהיר פה משהו – כל סיפורי הברקים והרעמים של חמאס, שחוזרים על עצמם חורף אחר חורף, לא רלוונטיים יותר. מי שמכוון טילים לעבר מדינת ישראל – נושא באחריות".

    לאחר מכן, התייחס בנט להתפשטות הקורונה: "בעניין האומיקרון – כולנו כבר מרגישים את העלייה בהידבקות, ואנחנו צפויים לראות הכפלה, ואז הכפלה של הכפלה, כבר בימים הקרובים. ככה זה עובד. שיהיה ברור – גם אם יש מי מאיתנו שמעדיף להדחיק, בקרוב מאוד הוא כבר לא יוכל. יהיו עשרות אלפי מאומתים ביום, כבר בזמן הקרוב.

    "מערכת הבריאות, בעבודה עם שאר מערכות המדינה, נערכת לגל הזה תוך מעקב צמוד אחר ההתנהגות של וראינט האומיקרון בדרום אפריקה, בארצות הברית ובאירופה. אנחנו מסתכלים עליהם ולומדים. אנחנו לומדים יותר כל יום, ומיישמים לקחים גם מניסיונם של אחרים, מלונדון ועד ניו יורק. זה מה שהזמן שהרווחנו קנה לנו – אפשרות לראות את העתיד.

    "המטרה שלנו היא תמיד אותה מטרה: לאפשר כלכלה מתפקדת ככל האפשר, תוך שמירה על הפגיעים ביותר שבתוכנו.

    "המדיניות והצעדים שננקוט יותאמו למצב התחלואה וליכולת הספיקה של בתי החולים. במקביל לעומס הצפוי בבתי החולים, צריך לזכור שגם מצב של עשרות אלפי מאומתים ביום הוא קשה מאוד לניהול מבחינה לוגיסטית. אלה מספרים שהעולם לא הכיר, וגם אנחנו לא הכרנו. לכן, אנחנו רואים, למשל, עומס כבד בבדיקות ואנחנו פועלים ברגעים אלה, למצוא פתרונות. לסיכום, הסערה מגיעה אלינו בימים אלה ממש. יהיה קשה, אבל בהתנהגות נכונה ואחראית ביחד, אנחנו נצלח אותה".

    עוד אמר בנט: "דבר אחרון – לפני מספר שבועות, בחג החנוכה, ביקרתי בתרגיל של הימ"מ ביחד עם שר הבט"פ, עמר בר-לב, ועם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי. ראיתי את לוחמי הימ"מ שם בפעולה, מתרגלים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב – השתלטות על אירוע טרור, בנחישות, ביעילות ובמקצועיות. אני רוצה להגיד לכם – לא כדאי להתעסק איתם.

    "רבותיי, החל מהיום – היחידה המשטרתית המיוחדת, הימ"מ, היא היחידה הלאומית למאבק בטרור של מדינת ישראל. במשך שנים ארוכות, לוחמי היחידה ומפקדיה הצילו חיים רבים, בשורה של מבצעים שלא על כולם ניתן להרחיב את הדיבור. אני אומר לכם, אנחנו בידיים טובות.

    "מטרתנו, והמטרה שאני הצבתי לימ"מ, היא שהימ"מ תהיה יחידת הלוחמה בטרור הטובה בעולם. תודה רבה ויום טוב".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איןן זה מדהים איך רואים את ההתנהגות הנכונה והאחראית של הממשלה
      פשוט מפעיםםםםםם!!!
      כולם חוליםם
      אין פיקוח
      אנשים לא הולכים להיבדק
      תלמידות ותלמידים מגיעים חולים ללימודים ומדביקים ילדים תמימים
      כמוני למשל…(נידבקתי
      המורות והמורים בכלל טוענים שמדובר בשפעת… ומי שרוצה שילך להיבדק…
      גם אם התגלו חולות או חולים בכיתה לא סוגרים את הכיתה…
      פשוט התנהגות מחפירההה ומזעזעתת!
      יאללה תפזרו את הישיבות אתם לא מועילים בכלוםםםםם!!